BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 13, 2010

ketawa tidak semestinya gembira
sedey tidak semestinya sedey sgt....
bersama si dia first time
meet wif her bgaikn 2taun xjpe n mmbuatkn
saya lbih kenal dunia yg penoh dgn onak duri,...
lebih matang,professional n bersabar
yang maha kuasa sahaja dpt mngetahui
ape isi tersurat n tersirat...tidak ku sangka
hujan di tngah hari...'betul kate naluri' upernya mmbawa petanda bruk
pada diri nie.....

malang tidak berbau...snggup ku lakukn tuk die ttapi sampah masyarakat die
berikn pda aku,..huh...syaitanirojim.....ketabahan hati nih mmbuatkn aku lebih
matang n tdak akn brputus asa ape kate pepatah"abes madu sepah dbuang".
past is past u must strong babe,love my family n frendz............................
anime syg tabahkn hati,......u can do it yunk,..smile.

tidak ku sngka owg yg ku sygi punyai kisah silam yg hebat2 blaka,...
mudah2 ann law der jdoh brsamanya amin....akn aku kotakn jnji ku nk mnuntut ilmu bersungguh2 insyallah....abah,my mum doakn kta amin.kwn2 doakn sy....amin. kerana trlalu setia n sygknye...snggup ku menolak walupn nk berkawan jer semuanya kerana my love.n nk sara aku but xnk coz msih mmpu.

"SCANDEL"
by..anime

1 comments:

Maz Nie said...

professional tu yg penting...
huhuuuhuu...
cewah!!! go go go anip...
amin ku doakan kejayaan mu...